Friday 24 February 2012

NitroTek w programie "Słucham swoich klientów"

Chcemy być jeszcze (naj)lepszym sklepem modelarskim dla naszych Klientów. Pomóżcie nam!
Jesteśmy po to by dostarczać Wam świetną zabawę z naszymi modelami zdalnie sterowanymi. Jednocześnie naszym najważniejszym  celem jest Obsługa Klienta na najwyższym poziomie, szybka i perfekcyjna realizacja Waszych zamówień oraz profesjonalna pomoc i wsparcie w Waszym nowym hobby, modelarstwie rc! Jednak nie będzie to możliwe bez udziału Was -naszych Klientów, Waszych opinii i uwag oraz wymiany doświadczeń związanych z modelami rc.

Sklep NitroTek.pl przystąpił do programu Opineo  „Słucham swoich klientów”.  Chcemy w ten sposób:
- być jeszcze bardziej otwarci na opinie i sugestie naszych Klientów
- upewnić się że jesteśmy wystarczającym wsparciem dla naszych Klientów
- mieć najlepszą ofertę i asortyment trafiający w gusta i oczekiwania naszych Klientów

 Oczywiście już teraz, każdego dnia  jesteśmy do pełnej dyspozycji naszych Klientów. Staramy się służyć pomocą i radą. Dokładamy wszelkich starań aby wszystkie zamówienia na modele zdalnie sterowane oraz części zamienne rc zostały szybko i sprawnie zrealizowane oraz bezpiecznie zapakowane i dostarczone w możliwie najkrótszym czasie!
Wierzymy, iż zakupione u nas samochody elektryczne i spalinowe, helikoptery rc oraz zdalnie sterowane samoloty spełniają Wasze oczekiwania i dostarczają Wam mnóstwo dobrej zabawy!
Ale dlaczego nie mogło by być jeszcze lepiej? :)

Stąd prosimy Was o pomoc! Wszystkich naszych klientów zapraszamy na stronę:
www.opineo.pl/opinie/nitrotek-pl i wprowadzenie krótkiej opinii dotyczącej naszego sklepu oraz kupionego u nas modelu rc lub zdlanie sterowanej zabawki.
Oczywiście mamy nadzieję na głównie pozytywne, ale przede wszystkim szczere opinie. Będą one bardzo pomocne:
- dla nas,
- dla Was , jako Klientów naszego sklepu
- dla nowych klientów NitroTek

Jeżeli z jakichkolwiek względów skłaniacie się do Neutralnej lub Negatywnej opinii naszego, macie zastrzeżenia do jakości naszej obsługi bądź realizacji zamówienia, bardzo prosimy poinformować nas wcześniej oswoich uwagach! Na pewno odpowiemy, postaramy się pomóc oraz naprawić ewentualne niedociągnięcia i błędy z naszej strony!

Pozdrawiamy
Zespół NitroTek

3 comments:

Unknown said...

Kupiłem model, po potwierdzeniu telefonicznym przelałem pieniądze. Po kilku dniach okazało się, że model zniknął z magazynu. Od ponad miesiąca czekam na zwrot pieniędzy.

Unknown said...

Właśnie zakładam im sprawę, kompletnego modelu nigdy się nie doczekałem, podobnie jak pieniędzy. Wszyscy poszkodowani (a jest ich wielu) powinni zrobić to samo.

Unknown said...

Właśnie zakładam im sprawę, kompletnego modelu nigdy się nie doczekałem, podobnie jak pieniędzy. Wszyscy poszkodowani (a jest ich wielu) powinni zrobić to samo.